Kan man verkligen älska sina kunder?
Blir du lycklig varje gång en kund kommer in genom dörren, ringer eller skickar en förfrågan per e-post? Jag har tagit det hela ett steg längre. När du beställer en bok från oss så gör du det antagligen här på hemsidan. Varje gång det kommer en beställning har jag styrt e-posten till min mobiltelefon så det kommer ett sms dit. Jag har också laddat ner Johnny Weismullers Tarzanvrål och lagt in som signal i mobilen. Så när din beställning kommer får jag veta det direkt. Jag kanske står i kön på ICA eller sitter i bilen eller är på väg till en kund. Och varje gång tackar jag för din beställning rakt ut i luften, var jag än är.
- Tackar Tackar!
Varför? Dels så är det naturligtvis roligt men det är också viktigt att ha koll på att Tarzan vrålar tillräckligt många gånger om dagen så det här förlaget kan överleva och fortsätta hjälpa kunderna att vinna över sina konkurrenter. Varje gång Tarzan vrålar så är det en röst för att vi ska få fortsätta att ha det kul ett tag till. Så svaret på frågan i rubriken är att jag verkligen älskar våra kunder.
En annan sak som är viktig för dig att veta om det här förlaget är att vi aldrig tjafsar. Vi leker inte kontor och gör inte livet svårt för dig som kund. Beställer du en bok härifrån och mot förmodan inte är nöjd - så skickar du bara tillbaka den. Så enkelt är det.
Våra kunder är smarta
Och skälet till att jag tycker det är enkelt: De köper böcker för några hundralappar och får konkreta tips om hur de kan göra för att tjäna tusen gånger mer - En bra affär som skulle göra vilken börsmäklare som helst avundsjuk.
Om kunderna
Vi bedömer att högst 20% av alla svenska företag och företagare tillhör vår målgrupp. Det är i den mest krävande och entusiastiska gruppen våra läsare finns. De flesta av våra kunder är hungriga företagare och andra nyckelpersoner som vill mycket. Det gemensamma är att de är personer som vill framåt och har lite bråttom att få saker att hända.
Jag erkänner gärna att vi är privilegierade som har så engagerade kunder. Om en kund tycker att vi gjort något fel så kommer respons reptilsnabbt (tack för det) Och när vi gör bra saker så får vi faktiskt höra det också.
Här är några hundra av våra kunder
Om du vill läsa om våra nuvarande kunder och deras företag så går du till den här sidan där vi har intervjuat dem. Är du kund till oss och har glömt bort att göra intervjun - gör den direkt här.
Gratis nyhetsbrev
Många av våra kunder gillar att få snabba tips inom sina områden och därför har vi 10 olika nyhetsbrev att prenumerera gratis på. Nyhetsbreven kommer en gång i månaden och innehåller alltid snabba tips som hjälper till med vanliga problem. Du kan också prenumerera gratis på dem - gör det här
Hör gärna av dig till mig - och tack för att du får Tarzan att vråla
Stefan Ekberg
stefan.ekberg@redaktionen-se.se