Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Ordlista

Ordlista - Missnöjda kunder

Hantering av missnöjda kunder är ofta det som skiljer proffs från amatörer i företagsvärlden. Kunder som är missnöjda kan antingen förbli missnöjda kunder eller bli dina mest nöjda kunder - allt beroende på hur du hanterar dem och situationen.

Vill du bli en bättre på att bemöta kunder?

Läs mer i Försäljning för motvilliga


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och vad vill du göra nu?

Jag vill läsa massor av gratis tips om allt från marknadsföring och ledarskap till hur företagarlivet blir lättare och roligare.

Jag vill prenumerera på smarta tips gratis
Många som kommer till den här sidan gillar att få påminnelser genom våra gratis tipsbrev som du kan få som inspiration direkt i e-posten. Läs om dem och prenumerera gratis på den här sidan.

Jag vill titta in i bokhandeln
Alla böcker är konkreta och innehåller tips och råd som du kan använda direkt:
  • Alla nyheter
  • Smarta böcker om marknadsföring
  • Lyckade starta eget-böcker
  • Superbra böcker för chefen
  • Konkreta böcker om att göra affärer på internet
  • Handfasta böcker om personlig utveckling
  • Vassa böcker om att sälja
  • Enkla böcker om företagsekonomi och affärsjuridik



  • << Tillbaka till ordlistan


    Våra mest sålda böcker

    Våra mest lästa artiklar

    Bokförlaget Redaktionen   Frejgatan 46   113 26 Stockholm   Tel. 08-30 43 40
    stefan@redaktionen.se