Storytelling är ett marknadsföringsbegrepp som handlar om att företag berättar historien om sig själva på ett sätt som går att använda affärsmässigt.
Du kan till exempel berätta om kunder, företagets historia, om saker som gör ditt företag speciellt för kunderna. Idén är att använda de här historierna som komplement till siffror och diagram och på så sätt göra företaget mer levande. Storytelling är ett effektivt redskap om det används klokt av kloka företag och löjligt om det används fel som skryt. Storytelling har såklart alltid funnits men nu har det blivit ett begrepp att slänga sig med i företagsvärlden.
350 snabba tips om hur du marknadsför ditt företag på bara fem minuter.❤️
(En av mycket få svenska böcker om marknadsföring som även nått en internationell marknad)
En läsarröst
”Det absolut bästa med boken är att idéerna bara tar 5-minuter att genomföra, extremt lätt att börja testa något, och snabbt se resultaten. Boken hjälpte oss att tjäna mer pengar. Vi kunde enkelt använda oss av fler idéer och nåde direkt fler kunder som ville köpa. Som alla Redaktionens böcker, väldigt mycket för pengarna. Tack för all hjälp!"
Daniel, Snöskoterbolaget i Västerbotten AB
Klicka här, provläs och läs vad andra tycker och få ett superbjudande just nu.
(Länken leder till vår egen bokhandel där du får boken minst 90 kronor billigare än i bokhandeln).
Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan
här
Glöm inte att ha det roligt också ...😊