Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Intervjuer

Intervju med Anna Brodow


1.
Namn: Anna Brodow
Företag: Brodow-Inzaina AB
Webbadress: www.b-i.se


2.
Vad kan du/ni hjälpa andra i Redaktionens nätverk med?
Att kompensera era utsläpp av koldioxid i atmosfären genom projektet och varumärket Zero Impact®. Lifegate S.R.L i Milano beräknar och kompenserar ert företags utsläpp av koldioxid genom att plantera träd i Italien, Costa Rica och Madagaskar.

Se gärna Lifegates hemsida www.lifegate.it eller direktlänken www.impattozero.it. Har ni problem att läsa italienska, kontakta mig. Jag förklarar mer.

Några av de företag som har gått in i projektet i Italien är Pirelli, Mercedes group for Smart, Cisco, Ibm, Daikin, Tnt, Citroen, Peugeot, Dalai Lama (hans bok är kompenserad av Zero Impact). Över 450 företag och 150 miljoner produkter bär varumärket Zero Impact®.

"Zero Impact® is LifeGate’s label, the first Italian project elaborated with the Swiss Federal Institute of Technology of Lausanne, to realize the Kyoto Protocol.
Zero Impact® is a call to action to everybody to quantify and compensate the emission of CO2 in the atmosphere, the principal responsible of the greenhouse effects.

For any product or activity produced, a certain amount of carbon dioxide is emitted which can be-restored by Zero Impact® planting new forest areas or protecting the growing ones.

Zero Impact® is the first Italian project which concretely applies Kyoto Protocol’s
objectives, to value and reduce the carbon dioxide emissions of people, products,
companies and activities.

In 5 years more than 450 companies have joined Zero Impact® project. Medias, Tv and several testimonials have supported the project with fervour since the start-up, giving wide resonance to it.

Currently, about 150million products are branded Zero Impact®.

The great success of the project obtained in Italy, have persuaded LifeGate to develop it to foreign markets, cooperating with international partners

The evident eco-trend currently on act also derives from the increasing percentage of final consumers that are orienting their purchases to products responsible and eco-friendly

Zero Impact® is considered one of the stronger Italian sustainable project and a reliable brand easily recognizable to mass-market thanks to the high-communicability of its logo: the act of planting a tree.  

LifeGate is already working with reforestation projects in Costa Rica, Madagascar and Italy."


3.
Vilket/vilka är de viktigaste skälet/skälen till att kunder ska välja er?
Vi levererar schysta produkter i bra kvalitet som hjälper till att bevara den här planeten och göra den trivsam även för kommande generationer.


4.
Hur kontaktar man dig/er bäst?
Anna Brodow
Mail: office@b-i.se
Telefon: 070-75267 (dagtid)
018-502667 (kvällstid)

Brodow-Inzaina AB
Herrhagsvägen 405
75267 Uppsala



<< Gå tillbaka och gör intervjun!     << Tillbaka till Tidigare Intervjuer    

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Bokförlaget Redaktionen   Frejgatan 46   113 26 Stockholm   Tel. 08-30 43 40
stefan@redaktionen.se