Intervjuer
Intervju med Jessica Stigsdotter Axberg
1.
Namn: Jessica Stigsdotter Axberg
Företag: Oliven
Webbadress: http://www.oliven.se
2.
Vad kan du/ni hjälpa andra i Redaktionens nätverk med?
Vårt nätverk Oliven tar ett helhetsgrepp på kommunikation i butik och restaurang.
Vårt synsätt och arbetssätt lämpar sig väl för alla företag som säljer något på en ”fysisk plats”, t ex butiker, restauranger, hotell eller företag som levererar till handeln, som behöver ta ett helhetsgrepp, men som är mån om att alla detaljer ska hänga ihop.
Vi finns här som en helhet att täcka upp med när tex ett nytt mat-, restaurang- eller hotellkoncept ska utvecklas.
3.
Vilket/vilka är de viktigaste skälet/skälen till att kunder ska välja er?
Oliven tar ett helhetsgrepp på kommunikation i butik och restaurang.
Marknadskommunikation, kompetensutveckling, samt design och inredning.
Vi arbetar över de traditionella kompetensgränserna och samordnar uppdrag som omfattar konceptutveckling, marknadskommunikation, kompetensutveckling och inredning/design för detaljhandels- och upplevelsebranschen. Fördelen för våra uppdragsgivare är flera:
• Vi törs lova verkligen fungerande helhetslösningar där aktiviteter och processer går hand i hand.
• Vi törs lova ett kostnadseffektivt arbetssätt vad gäller både tid och pengar.
• Vi törs lova en arbetsprocess utan den prestige- och kompetenskonkurrens som ofta präglar projekt där olika kommunikationslösningar (och konsulter) ska integreras.
Vårt synsätt och arbetssätt lämpar sig väl för alla företag som säljer något på en ”fysisk plats”, t ex butiker, restauranger, hotell eller företag som levererar till handeln, som behöver ta ett helhetsgrepp, men som är mån om att alla detaljer ska hänga ihop.
Vi har även seminarier i vårt hus l'Olive i Sauve/Frankrike
och utbildningar.
4.
Hur kontaktar man dig/er bäst?
Läs mer på http://www.oliven.se eller maila carin@oliven.se eller jessica@oliven.se.
<< Gå tillbaka och gör intervjun!
<< Tillbaka till Tidigare Intervjuer