Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Intervjuer

Intervju med Sverker Månsson


1.
Namn: Sverker Månsson
Företag: Lojalitet (Ginsam AB)
Webbadress: www.lojalitet.ni


2.
Vad kan du/ni hjälpa andra i Redaktionens nätverk med?
Analysera, effektivisera och förbättra servicekvalitet


3.
Vilket/vilka är de viktigaste skälet/skälen till att kunder ska välja er?
Vår analys baseras på forskning från Harvard business school och ger kausalitet mellan servicekvalitet, lojalitet och lönsamhet. Vi har utbildning i servicekvalitet från Lunds Universitet, CSUF och UCLA och har arbetat med olika former av servicekvalitet i +15år. Detta innebär att du som kund får både teori och praktik som hjälper dig förbättra din kundlojalitet och lönsamhet


4.
Hur kontaktar man dig/er bäst?
Kontaktformulär på www.lojalitet.nu eller sverker@lojalitet.nu (sverkerm@gmail.com)



<< Gå tillbaka och gör intervjun!     << Tillbaka till Tidigare Intervjuer    

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Bokförlaget Redaktionen   Frejgatan 46   113 26 Stockholm   Tel. 08-30 43 40
stefan@redaktionen.se