Intervjuer
Intervju med Sverker Månsson
1.
Namn: Sverker Månsson
Företag: Lojalitet (Ginsam AB)
Webbadress: www.lojalitet.ni
2.
Vad kan du/ni hjälpa andra i Redaktionens nätverk med?
Analysera, effektivisera och förbättra servicekvalitet
3.
Vilket/vilka är de viktigaste skälet/skälen till att kunder ska välja er?
Vår analys baseras på forskning från Harvard business school och ger kausalitet mellan servicekvalitet, lojalitet och lönsamhet. Vi har utbildning i servicekvalitet från Lunds Universitet, CSUF och UCLA och har arbetat med olika former av servicekvalitet i +15år. Detta innebär att du som kund får både teori och praktik som hjälper dig förbättra din kundlojalitet och lönsamhet
4.
Hur kontaktar man dig/er bäst?
Kontaktformulär på www.lojalitet.nu eller sverker@lojalitet.nu (sverkerm@gmail.com)
<< Gå tillbaka och gör intervjun!
<< Tillbaka till Tidigare Intervjuer