Intervjuer
Intervju med Caroline Murray Carlsson
1.
Namn: Caroline Murray Carlsson
Företag: Karakai Kommunikation
Webbadress: www.karakai.se
2.
Vad kan du/ni hjälpa andra i Redaktionens nätverk med?
Vi hjälper företag att bli tydligare i sin kommunikation både internt och externt. Med andra ord att få mer nöjda medarbetare och kunder. Vi håller utbildningar och jobbar praktiskt med internkommunikation, konflikthantering, kundkommunikation och marknadsföring.
3.
Vilket/vilka är de viktigaste skälet/skälen till att kunder ska välja er?
Därför att vi är enkla, praktiska och omtänksamma. Det vi gör är lätt att förstå och kan direkt omsättas i praktiken. Och vi bryr oss om att våra kunder ska lyckas. Våra nuvarande kunder kommer tillbaka och är jättenöjda. På våra utbildningar får vi i genomsnitt betyg 4,6 av 5.
4.
Hur kontaktar man dig/er bäst?
Genom att ringa 044-22 72 50, 040-23 00 81 eller kontakta oss på caroline@karakai.se
<< Gå tillbaka och gör intervjun!
<< Tillbaka till Tidigare Intervjuer